Ledig stilling: Intern salgs- og projektsupport

14. februar 2019

Hans Schourup A/S ekspanderer og søger ny kollega.

Vores kommende kollega får en central rolle mellem internt salg og projektafdeling og skal indgå i et travlt og spændende miljø, hvor der er fokus på kvalitet i eksekveringen.

Du får et afgørende footprint, idet du som supporter skal understøtte hele forretningsgangen i vores virksomhed. Du vil få dit eget budget for personligt salg i forhold til Aftermarket sales.

Selvstændigt ansvar:

  • Selvstændigt ansvar for shop orders, vi sælger også på internationale handelsplatforme
  • Ekspedition af kunder samt opfølgning på ordrer
  • Aftermarket sales og tilfredshedsinterviews

Supportfunktion:

  • Support til projektledelse, herunder kontakt til montageteams og arbejdspladser
  • Administration af montagekalender
  • Kontrol og overblik over transport og afhentninger ved underleverandører
  • Validering af varesalg og indkøb, controller funktion
  • Vedligehold af serviceafdeling for reolinspektioner

Der vil være adskillige ad hoc opgaver, der skal løses, og du vil få en central rolle i det daglige arbejde. Derfor er det vigtigt, at:

  • Du har erfaring med projektstyring
  • Du har godt kendskab til Navision eller tilsvarende system
  • Som person er serviceminded
  • Du er vant til at have kundekontakt
  • Du kommunikerer forståeligt på engelsk og tysk
  • Du er en god købmand

Vi søger en person med erfaring fra en lignende supportfunktion. Hans Schourup A/S står for den relevante oplæring, men du kommer med et stærkt udgangspunkt, og har allerede bevist, at du kan håndtere mange opgaver på en gang, og at du har den fornødne struktur for at få succes. Det er vigtigt at du er en positiv person med stor engagement, og det er vigtigt at finde en kollega, der passer godt ind i vores team af medarbejdere, der har været med ombord i rigtigt mange år.

Hans Schourup A/S arbejder med logistikløsninger på et højt niveau, så teknisk flair er en nødvendighed. Virksomheden er i rivende udvikling, og derfor kan du forvente travlhed fra første dag. Stillingen er primært fuldtidsstilling, men færre timer kan også aftales. Arbejdssted er i det sydlige Århus.

Har du relevante spørgsmål til stillingen, så kontakt salgsdirektør Christian Haldager.

Ansøgningsfrist er d. 24. marts 2019.

Send din ansøgning via jobindex her.

 


Om Hans Schourup A/S:

Hans Schourup A/S kan dateres tilbage til 1870, men er i dag mest kendt for at være en af Danmarks førende leverandører af lagerløsninger og har været ledende i Danmark på dette område i sin nuværende form siden 1981.

Virksomhedens værdi er baseret på konkurrencedygtige priser og produkter, kombineret med en unik erfaringsbase i form af dedikerede medarbejdere, der hver især har sit speciale, men bredt har erfaring med alt hvad der tilbydes på markedet. Således har Hans Schourup markeret sig på markedet ved en betydelig markedsandel og et imponerende antal referencer, der tæller de største aktører indenfor dansk handel og industri.

Hans Schourup A/S ejes af den almennyttige Vilhelm Kiers fond der er kendt for at begunstige almindelige velgørende, kulturelle og samfundsnyttige formål.