Robot Manager til Autonome Mobile Robotter

14. februar 2019

ANSØGNINGSFRISTEN ER UDLØBET

Vil du stå i spidsen for en ny forretningsgren indenfor robotteknologi hos Danmarks ledende virksomhed indenfor lagerløsninger?

I en nyoprettet stilling som Robot Manager til Autonome Mobile Robotter vil du i samarbejde med relevante stakeholders analysere behovet for robotautomation indenfor brancher som lager, detail og produktion. Du vil i første omgang referere til den administrerende direktør og efterfølgende fungere som et bærende element i den videre opbygning af en selvstændig forretningsenhed med robotter og Robot as a Service (RaaS).

Du skal arbejde sammen med marketing og salg om, at formidle værdilaget for robotter og RaaS til kunder, både direkte og indirekte. Du skal formulere kundernes behov for robotløsninger, hvilke skal baseres på en forståelse af håndgribelige kundeproblemer og resultere i overbevisende kundetilpassede løsninger. Yderligere ansvar omfatter tjek af systemkrav ift. kunden, give anbefalinger gennem brug af værktøjer for at analysere kapacitet, omkostninger og behov.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Teknisk support til brugere af robotter og Fetchcore (cloud-baseret styring af robotterne), på basis af solid dokumentation og indlæring hos Fetch Robotics i USA.
  • Forestå undervisning og indkøring af udvalgte medarbejdere hos kunder.
  • Demonstration af automationsløsninger hos kunder, på messer og i salgsprocessen.
  • Fremskaffelse af dokumentation til løsninger.
  • At bearbejde og ajourføre kundeprojekter i samarbejde med salgsledelsen, divisionen og i udvalgte tilfælde sammen med leverandører.
  • Kontakt/samarbejde med Fetch Robotics i San Jose, Silicon Valley.
  • Medudvikler på konceptløsninger ifm. robotterne og andre automatiseringsløsninger i sortimentet.

Du har sandsynligvis en uddannelsesmæssig kommerciel baggrund evt. kombineret med et par års erfaring fra en teknisk funktion. Teknologier, optimering, processer og gode kollegaer er nøgleord i din motivation sammen med målet om at skabe unikke løsninger – med såvel teknisk kompleksitet som kommercielt fokus.

Som person brænder du for alt der har med teknologi og robotautomation at gøre. Du har en analytisk tilgang til tingene og er god til at følge op på egne opgaver. Du trives i et til tider hektisk miljø, hvor mange forskellige inputs ikke slår dig ud af kurs.

Du har gode sprog- og kommunikationsevner på engelsk og gerne tysk.

Hans Schourup tilbyder et spændende og selvstændigt job med udviklingsmuligheder i professionelle og uformelle omgivelser. Derudover vil du opleve et job med fleksible forhold og mulighed for hjemmearbejdsplads.

Du vil blive en del af en virksomhed med 13 engagerede kollegaer, som vægter såvel det faglige som det sociale højt, og hvor tonen er uhøjtidelig og frem for alt humoristisk.

Rejsedage: Det skal forventes at rejsedage kan udgøre op til 30 %.

Arbejdssted: Aarhus.

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte adm. dir. Troels Jensen, tlf. 25 62 25 92.

CV og ansøgning bedes sendes til hans-schourup@job-option.com.

Ansøgningsfristen er 1. marts 2019 og samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).



Hans Schourup A/S kan dateres tilbage til 1870, men er i dag mest kendt for at være en af Danmarks førende leverandører af lagerløsninger og har været ledende i Danmark på dette område i sin nuværende form siden 1981.

Hans Schourup har for nylig indgået i et spændende partnerskab, der gør at man nu tilbyder samarbejdende lagerrobotter til intern transport til kunder på det nordeuropæiske marked. Virksomheden leverer robotter som en samlet All-Inclusive servicepakke (RaaS) – Robot as a Service og er Certified Solution Provider for amerikanske Fetch Robotics, Silicon Valley.